El proper divendres 25 d’abril estem convidades a participar de la jornada «Parlem de presons», a l’Ateneu Can Batlló (Sants, Barcelona). A les 18’00h s’obren les portes amb parades de llibres i una exposició de temàtica anticarceraria.
A les 19’00h Daniel Pont presenta el seu llibre «Entre el azar y la necesidad «Midiendo escrupulosamente los aspectos espectaculares y mitificantes de toda una vida de huidas, atracos, motines y persecuciones, este libro, fruto de años de conversaciones con Ignacio González, ofrece uno de los testimonios más valiosos sobre la realidad de la Transición y la supuesta democracia. La vida de alguien que construyó su propia libertad sin olvidar su origen y desde la conciencia y la solidaridad colectivas.«
Al acabar es dóna lloc a una taula rodona amb el mateix Daniel i els grups anticarceraris Clivella 25 i La Corda, per a parlar del passat, del present i del futur de les presons i la lluita contra aquestes.